• 27-12-2009, 14:42:31
    Bende de işlemde değil hâlâ.
  • 27-12-2009, 15:00:49
    Üyeliği durduruldu
    pazartesi salı olucak Allah nasip ederse çarşamba perşembe olur hesapta
  • 27-12-2009, 15:10:50
    Üyeliği durduruldu
    SinemaFanClub adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    pazartesi salı olucak Allah nasip ederse çarşamba perşembe olur hesapta
    pazartesi salımı ben parayı aldım bitti bile darısı sana
  • 27-12-2009, 15:11:00
    SinemaFanClub adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    pazartesi salı olucak Allah nasip ederse çarşamba perşembe olur hesapta
    Yurt dışında resmi tatile girilmediyse dediginiz olabilir ama bilmiyorum yılbaşı tatili nasıl yapılacak orada
  • 27-12-2009, 15:28:03
    Kawasaki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yurt dışında resmi tatile girilmediyse dediginiz olabilir ama bilmiyorum yılbaşı tatili nasıl yapılacak orada
    p.tesi ve salı tatil değil
  • 27-12-2009, 15:28:37
    yılbaşından sonraya kaldı bence ödemeler
  • 27-12-2009, 18:13:27
    Üyeliği durduruldu
    Yılbaşından sonra olacağını sanmıyorum çünkü 28-29-30 var önümüzde
  • 27-12-2009, 18:34:42
    Üyeliği durduruldu
    Benimde çift hesabım var. Hala ödeme işlemde ve 30'unda gönderilmek üzere EFT gibi ibareler yok. İnşallah bu ocak ayında düzelir de mağdur olmayız...
  • 27-12-2009, 18:37:54
    Kawasaki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yurt dışında resmi tatile girilmediyse dediginiz olabilir ama bilmiyorum yılbaşı tatili nasıl yapılacak orada
    almanyada geçen hafta basladı ve 2 hafta tatilmiş her yer :S