Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Yeni sözleşmeyi onaylayınca ödeme geçmişinde "Size 30'unda ödeme var..." metni kayboldu; yerine "Ödeme nasıl yapılmaktadır?" ile ilgili metin çıktı. Para yine yatacaktır herhalde çünkü paralar Citybank'a ulaşmıştır diye düşünüyorum. İnşallah problem çıkmaz.