• 25-12-2009, 09:54:28
    Üyeliği durduruldu
    işlemde daha..
  • 25-12-2009, 10:01:01
    Üyeliği durduruldu
    Alıntı
    Bu ayın 30'unda size gönderilmek üzere zamanlanmış bir ödeme var
    böyle dediğine göre 30 undan sonra gelmeye başlayacak gibime geliyor.
  • 25-12-2009, 10:04:47
    Aramızdan ayrılanlar...
    ne alaka o yazı senelerdir var ama genelde 27 sindede aldığımız oldu 3 ündede 5 indede o yazıya aldanma
    bilgiliweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    böyle dediğine göre 30 undan sonra gelmeye başlayacak gibime geliyor.
  • 25-12-2009, 10:08:50
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Kasım ayı sonunda bakiye 140 bu ay ödeme alacakmıyım yoksa diğer aya mı sarkacak anlamadım gitti

    sizce bu ay alırmıyım ?

    Edit: birde raporlardan kasım ayı kazancına bakınca 87 dolar diyor hesabım Ödeme Geçmişi diyince 140 bu nasıl iş anlamadım :S
  • 25-12-2009, 10:14:47
    Birazdan hesaplara düşer galiba.
  • 25-12-2009, 10:17:02
    aRc
    Üyeliği durduruldu
    işbank para hesapta.(Hesap özetlerinde GOOGLE IRELAND LIMITED yazdı bu sefer.)

    Bu arada Dolar kuru: 1.498... den hesaplanmış.
  • 25-12-2009, 10:27:12
    işbank hesapta
  • 25-12-2009, 10:32:44
    akbank ödeme hesapta
  • 25-12-2009, 10:34:36
    YKB de bişi yok daha, en iyisi ben bi çay koyiim kendime bekleyeyim