• 24-12-2008, 13:03:26
    #28
    hesabına parası yatan varmı
  • 24-12-2008, 13:43:44
    #29
    Üyeliği durduruldu
    zdearban adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iş bankası müd. 26 sı cuma günü hesabımda olacağını söyledi, olumsuz düşünürsek 29'u pazartesi hesapta
    ödemeyi google yapıyor. ne zaman parayı atarsa
  • 24-12-2008, 13:50:03
    #30
    ödeme işlemde bile yazmıyor para mı yatırırlar bu günden
    =)
    bence pazartesi / salı gelir.
  • 24-12-2008, 17:24:02
    #31
    Alıntı
    Bu ayın 30'unda size gönderilmek üzere zamanlanmış bir ödeme var. Standart teslimat çeki alıyorsanız, bulunduğunuz yere bağlı olarak çekin elinize geçmesi için 4 hafta kadar bekleyin. EFT ya da güvenli hızlı teslimat yöntemini kullanıyorsanız ödemenizin gelecek ayın 5'ine kadar ulaşmış olması gerekir.
    EFT ile alacağım.Bir ihtimal yılbaşına burun farkıyla yetişebilir..
  • 24-12-2008, 17:48:56
    #32
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ShaDoW adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    EFT ile alacağım.Bir ihtimal yılbaşına burun farkıyla yetişebilir..
    bende de aynı mesaj yazıyor, ilk ödememi alacağım kısmetse gerçekten ayın 30 undamı yatacak yoksa daha önce yatma ihtimali varmı ?
  • 24-12-2008, 17:50:16
    #33
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    noel diye tatile giriyorlarda hiç beklemeyelim 1 ocaktan önce..geçen senelerden bir bilgisi olan var mı ?
  • 24-12-2008, 18:34:54
    #34
    Üyeliği durduruldu
    impossible03 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçen yılda da olduğu gibi yılbaşından önce yatar.
    geçen yıl paramızı yılbaşından sonra aldığımızı çok net hatırlıyorum.
  • 24-12-2008, 20:06:29
    #35
    Üyeliği durduruldu
    cellman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    noel diye tatile giriyorlarda hiç beklemeyelim 1 ocaktan önce..geçen senelerden bir bilgisi olan var mı ?
    emeğe saygı : https://www.r10.net/1057775996-post13.html
    https://www.r10.net/1057775950-post12.html

    2 sayfa arkaya bakmak zor mu gelıyor
  • 24-12-2008, 21:29:35
    #36
    Üyeliği durduruldu
    ne araştırcam ben kendimin ve arkadaşlarımın hangi gün alıp almadığını bilirim,

    https://www.r10.net/adsense-odemeleri...meleri-24.html
    burayı okursan yaptığın amelelik sana kar kalır.
    yılın son günü olduğu için çoğu kişinin ödemeleri sonraki güne kaldı sonraki gün tatil olduğu için 2 ocakta aldı genelde herkes alamayanlar bile oldu.

    Terbiyesiz insan