muratdan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
geçen yıl ödemelerimiz yıl başından sonraya kalmıştı bu yıl da öyle olacak.
15 gün tatil yapıyo elemanlar.
bol keseden sallama araştır sonra yorum yap



Link: TIKLA

sONUC olarak 2007 de 2006 da herkes odemesini zamanında aldı hiçbir sarkma olmadı . Sen Türkiye ile karıştırıyorsun sanırım 15 gün tatil diye birşey yok Avrupada

Tahmin: En Geç 30 Aralıkta paralar hesapta