• 24-12-2008, 21:53:49
    #37
    geçen yılla bugunu karıstırmamak lazım Geçen yıl 28i cuma günüydü ondan biraz geç yatmıs olailir 2 gun tatilden ama bu yıl 29-30-31 pazartesi salı çarşamba adsense hiç 3 gün geçiktigi olmadı umarum anlatabildim kesin 2008 içinde yatacak adım gibi eminim
  • 24-12-2008, 22:11:34
    #38
    Üyeliği durduruldu
    Yine bir ödeme haftası yine bir konu alırız herhalde 2009 sarkmaz diye düşünüyorum.
  • 24-12-2008, 22:18:46
    #39
    Bu ayın 30'unda size gönderilmek üzere zamanlanmış bir ödeme var. Standart teslimat çeki alıyorsanız, bulunduğunuz yere bağlı olarak çekin elinize geçmesi için 4 hafta kadar bekleyin. EFT ya da güvenli hızlı teslimat yöntemini kullanıyorsanız ödemenizin gelecek ayın 5'ine kadar ulaşmış olması gerekir.

    google amca böyle yazmış panele
  • 24-12-2008, 22:40:58
    #40
    Evet öyle yazıyor ödeme işlemde yazsa bide
  • 24-12-2008, 22:50:01
    #41
    Normal şartlarda yarın mı yoksa cuma günümü ödeme işlemde yazıyordu? (EFT)
  • 25-12-2008, 00:33:09
    #42
    muratdan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    geçen yıl ödemelerimiz yıl başından sonraya kalmıştı bu yıl da öyle olacak.
    15 gün tatil yapıyo elemanlar.
    geçen yıl yılbaşından sonra değil önceden ödeme alındı. çok iyi hatırlıyorum, elimdeki boş bir adsense hesabı ile 29 kasım akşamı hileli bir site açmıştım. 30 kasım sonuna kadar 300$ gibi bir rakam birikmişti, aralık 10 gibi pinim geldi. pini girdim. yılbaşından önce ödememi aldım. ve ocak ayında ödenmesi gereken içerde 8310$ param vardı ve haliyle hile yaptığım için banlandım. Bu yılda umarım yılbaşından önce gelir ödemeler. Google adsense webmaster üzerinden para kazanıyor sonuç olarak, google da Yılbaşı harcamalarının çok olacağını tahmin ederek yeni yıldan önce gönderir diye tahmin ediyorum. Eğer ödemeler ocak ayına sarksarsa google webmasterlardan büyük tepki alır.
  • 25-12-2008, 00:34:29
    #43
    zdearban adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iş bankası müd. 26 sı cuma günü hesabımda olacağını söyledi, olumsuz düşünürsek 29'u pazartesi hesapta

    senin adsense ödemeni işbank müdürü mü yapıyor??
  • 25-12-2008, 00:54:54
    #44
    Üyeliği durduruldu
    "Bu ayın 30'unda size gönderilmek üzere zamanlanmış bir ödeme var" bu yazmıyor illa yazmasımı lazım :S
  • 25-12-2008, 01:08:41
    #45
    Üyeliği durduruldu
    muratdan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ne araştırcam ben kendimin ve arkadaşlarımın hangi gün alıp almadığını bilirim,
    https://www.r10.net/adsense-odemeleri...meleri-24.html
    burayı okursan yaptığın amelelik sana kar kalır.
    yılın son günü olduğu için çoğu kişinin ödemeleri sonraki güne kaldı sonraki gün tatil olduğu için 2 ocakta aldı genelde herkes alamayanlar bile oldu.
    Terbiyesiz insan

    Sana hakaret etmedim. Senin kişiliğin hakkında yorum yapmadım . Sana terbiyesizlikte yapmadım. Ben sana delil sunuyorum . Ya sen ne sunuyorsun ?

    Laf salatasından başka

    son olarak ; burayı okursan yaptığın amelelik sana kar kalır demişsin o zaman ne işin var burada