• 21-12-2008, 21:15:15
    #19
    Geçen yıl 28 Aralıkta ödeme yapılmış.
    Bu sene 28 aralık pazara denk geldiği için 29 aralık pazartesi günü paralar hesapta olur.
  • 21-12-2008, 23:45:57
    #20
    Büyük ihtimalle 29 aralıkta yaparlar.Daha fazla sarkmaz.
  • 22-12-2008, 04:13:00
    #21
    Geçen yılda da olduğu gibi yılbaşından önce yatar.
  • 23-12-2008, 12:23:50
    #22
    yüzde 90 30 unda yatar
  • 23-12-2008, 21:50:18
    #23
    iş bankası müd. 26 sı cuma günü hesabımda olacağını söyledi, olumsuz düşünürsek 29'u pazartesi hesapta
  • 23-12-2008, 21:54:51
    #24
    Müdür yanılıyor
  • 23-12-2008, 21:56:14
    #25
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bu sefer ödeme alamayacağım
  • 23-12-2008, 21:56:11
    #26
    Arkadaşlar bende ödeme alıcam ama posta yolu ile gelecek galiba,

    Şimdi ben banka girsem adsenseden, banka hesabına mı geliyor mangırlar Yoksa başka işlemler mi yapmamız gerekiyor.
  • 24-12-2008, 12:18:53
    #27
    caylak51 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar bende ödeme alıcam ama posta yolu ile gelecek galiba,
    Şimdi ben banka girsem adsenseden, banka hesabına mı geliyor mangırlar Yoksa başka işlemler mi yapmamız gerekiyor.
    ayın 15inden önce yapmalıydın artık çok geç
    banka hesabını yazsaydın test ödemesi gelecekti, sonra gelen ödeme tutarını girmen istenecekti.Doğrulayınca oraya yatıracaklardı ama bu işlem için son gün ayın 15i