caylak51 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar bende ödeme alıcam ama posta yolu ile gelecek galiba,
Şimdi ben banka girsem adsenseden, banka hesabına mı geliyor mangırlar Yoksa başka işlemler mi yapmamız gerekiyor.
ayın 15inden önce yapmalıydın artık çok geç
banka hesabını yazsaydın test ödemesi gelecekti, sonra gelen ödeme tutarını girmen istenecekti.Doğrulayınca oraya yatıracaklardı ama bu işlem için son gün ayın 15i