• 18-12-2008, 22:20:33
    #10
    okadar uzarmı arkdaslar ya bende ilk ödememi alacagım :S
  • 19-12-2008, 00:31:27
    #11
    Üyeliği durduruldu
    geçen yıl ödemelerimiz yıl başından sonraya kalmıştı bu yıl da öyle olacak.
    15 gün tatil yapıyo elemanlar.
  • 19-12-2008, 13:12:10
    #12
    Üyeliği durduruldu
  • 19-12-2008, 13:20:42
    #13
    Üyeliği durduruldu
    muratdan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    geçen yıl ödemelerimiz yıl başından sonraya kalmıştı bu yıl da öyle olacak.
    15 gün tatil yapıyo elemanlar.
    bol keseden sallama araştır sonra yorum yap



    Link: TIKLA

    sONUC olarak 2007 de 2006 da herkes odemesini zamanında aldı hiçbir sarkma olmadı . Sen Türkiye ile karıştırıyorsun sanırım 15 gün tatil diye birşey yok Avrupada

    Tahmin: En Geç 30 Aralıkta paralar hesapta
  • 19-12-2008, 14:50:21
    #14
    an itibariyle;
    Alıntı
    Bu ayın 30'unda size gönderilmek üzere zamanlanmış bir ödeme var. Standart teslimat çeki alıyorsanız, bulunduğunuz yere bağlı olarak çekin elinize geçmesi için 4 hafta kadar bekleyin. EFT ya da güvenli hızlı teslimat yöntemini kullanıyorsanız ödemenizin gelecek ayın 5'ine kadar ulaşmış olması gerekir
    yüksek ihtimalle 2009 a sarkacak, fakat tabiki gönül isterki yılbaşından önce yatsın
  • 19-12-2008, 19:22:03
    #15
    Üyeliği durduruldu
    huseyinkeles adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    an itibariyle;
    yüksek ihtimalle 2009 a sarkacak, fakat tabiki gönül isterki yılbaşından önce yatsın
    bence bu sene yatıcak Yılbaşı çarşambaya denk geliyor. ödemeler 28inde yatar 29nda yani pazarteside bizde. en kötü ihtimal ayın 30 u salı
  • 21-12-2008, 00:12:00
    #16
    bana cuma günü çek geldi, kasım ayında ödeme talimatı vermiştim şimdi nolcak :S ? parayı citibank'tan kendi hesabımamı havale edeceğim tam olarak çözemedim !!
  • 21-12-2008, 00:16:57
    #17
    şu parayı önce alırız umarım paralı girmek istiyorum yeni yıla
  • 21-12-2008, 00:22:13
    #18
    Aralık 30 tahminim. Ama hiçbir zaman tutturamadım, 1,5 senedir

    Farketmiyor aslında. 1 haftada paranın %80i eriyor. Geriye kalan ile sonraki ödemeye kadar idare ediyorum

    O yüzden önce yapılmış, sonra yapılmış dert değil.. Yeter ki borcum olmasın