• 26-12-2008, 13:23:08
    #55
    27de işlemde 28de elimizde olur dicem ama haftasonuna denk geldiği için pazartesi işlemde salı günü elimizde olur diye düşünüyorum.
  • 26-12-2008, 13:50:09
    #56
    Salı....
  • 26-12-2008, 14:08:24
    #57
    hiç bir arkdaşta para heyecanı göremedim bu ay sizcede adsense çok az mı vermeye başladı önceden bir şölen havası olurdu ödeme günü yaklaşınca şimdi yok
  • 26-12-2008, 14:09:35
    #58
    ödeme işlemde bile demiyor yılbaşından önce yatar inş :S
  • 26-12-2008, 14:10:35
    #59
    Üyeliği durduruldu
    Aynen,sayfalarca yazı olurdu bu ay daha 2 sayfa anca olmuş.
  • 26-12-2008, 14:13:24
    #60
    google krize girdi galiba
  • 26-12-2008, 14:16:32
    #61
    Üyeliği durduruldu
    millet bıktı buraya yazmaktan
  • 26-12-2008, 14:23:36
    #62
    arkadaşlar benim hesabımda 350 $ var ama 100$ı aşalı baya oluyor 4-5 ay olacak istediğim zaman çeksem gelirmi 1 ay bekliyecemmi? Ocak 1den sonra çekmeyi düşünüyorum
  • 26-12-2008, 14:56:31
    #63
    StoryLine adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hiç bir arkdaşta para heyecanı göremedim bu ay sizcede adsense çok az mı vermeye başladı önceden bir şölen havası olurdu ödeme günü yaklaşınca şimdi yok
    tıka 0.01 veriyor ne heyacanı olacak ya bi ara bunun 4 5 katı geliyordu şimdi 200 $ zor bulduk :S