hiç bir arkdaşta para heyecanı göremedim bu ay sizcede adsense çok az mı vermeye başladı önceden bir şölen havası olurdu ödeme günü yaklaşınca şimdi yok
arkadaşlar benim hesabımda 350 $ var ama 100$ı aşalı baya oluyor 4-5 ay olacak istediğim zaman çeksem gelirmi 1 ay bekliyecemmi? Ocak 1den sonra çekmeyi düşünüyorum
hiç bir arkdaşta para heyecanı göremedim bu ay sizcede adsense çok az mı vermeye başladı önceden bir şölen havası olurdu ödeme günü yaklaşınca şimdi yok
tıka 0.01 veriyor ne heyacanı olacak ya bi ara bunun 4 5 katı geliyordu şimdi 200 $ zor bulduk :S