arkadaşlar benim hesabımda 350 $ var ama 100$ı aşalı baya oluyor 4-5 ay olacak istediğim zaman çeksem gelirmi 1 ay bekliyecemmi? Ocak 1den sonra çekmeyi düşünüyorum