Merhaba arkadaşlar 2. ödeme sevincimi yaşayacağım inşallah. Her zamanki gibi lütfen konu erken oldu demeyiniz. Çünkü önceden bilgi alışverişinde bulunmak lazım. Benim aralık sonunda ödeneceği için kuşkularım var. Acaba yılbaşı ayağına ödemeler gecikmesin. Hindi alıcaz daha yılbaşına google'ın parasıyla

Ödeme alacaklar kimler el kaldırsınlar. Birde bu yeni yıl şüphelerim için siz neler düşünüyorsunuz arkadaşlar?