• 14-12-2008, 15:08:12
    #1
    Merhaba arkadaşlar 2. ödeme sevincimi yaşayacağım inşallah. Her zamanki gibi lütfen konu erken oldu demeyiniz. Çünkü önceden bilgi alışverişinde bulunmak lazım. Benim aralık sonunda ödeneceği için kuşkularım var. Acaba yılbaşı ayağına ödemeler gecikmesin. Hindi alıcaz daha yılbaşına google'ın parasıyla
    Ödeme alacaklar kimler el kaldırsınlar. Birde bu yeni yıl şüphelerim için siz neler düşünüyorsunuz arkadaşlar?
  • 14-12-2008, 15:10:20
    #2
    Üyeliği durduruldu
    aralık ayı ödenir diye tahmin ediyorum, aksatmazlar bence. yeni yıl şüphelerinin ne olduğunu söylersen, bizde düşüncemizi söyleriz
  • 14-12-2008, 15:12:58
    #3
    ilie adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aralık ayı ödenir diye tahmin ediyorum, aksatmazlar bence. yeni yıl şüphelerinin ne olduğunu söylersen, bizde düşüncemizi söyleriz
    Sonuçta tatil yapacaklardır. Birde 28'i pazar'a denk geliyor ödeme işlemde dediği gün yani. 29'unda ödeme işlemde desek 30'unda gelirmi ya da 31'ine kalırsa ödeme geçermi. Bankalarda ödeme iletme problemi olurmu kuşkularım bunlar
  • 14-12-2008, 15:15:19
    #4
    google adsense bu yılınson döneminde ödemeleri inanılmaz düşürdü. klik başı nerdeyse 0.01 dolar ödüyor. seneye bu konuda yeni çözümler getireceklerini düşünüyorum. Sonuçta adsense bu işi en profesyonel yapan kurum. Ödemeler zannedersem yeni geliştirmeler ile daha da çoğalacak. İyi eğlenceler
  • 14-12-2008, 15:22:11
    #5
    Üyeliği durduruldu
    sanırsam yılbaşından sonra vericekler 2 ocak gibi ödemeler geçer diye tahmin ediyorum
  • 14-12-2008, 15:24:24
    #6
    İnş. yılbaşından önce gelir...
  • 14-12-2008, 15:27:16
    #7
    Koskoca şirket herkeze tatil vericek diye kaide yok. Milyonlarca dolar para ödiyecekler bence aksatmazlar ki bu kadar ödemeyi bir insanın yaptığına inanmıyorum. 100 tane insanda olsa milyonlarca Adsense hesabı var. Bunuda yapıcak bir botu vardır elbet..
  • 16-12-2008, 13:37:56
    #8
    İnşallah sorun olmaz yoksa ödeme yılbaşından sonra verilirse yeni yılın tadı kalmaz
  • 16-12-2008, 13:47:02
    #9
    Yanlış hatırlamıyorsam geçen yılbaşını geçtikten sonra almıştık .