Koskoca şirket herkeze tatil vericek diye kaide yok. Milyonlarca dolar para ödiyecekler bence aksatmazlar ki bu kadar ödemeyi bir insanın yaptığına inanmıyorum. 100 tane insanda olsa milyonlarca Adsense hesabı var. Bunuda yapıcak bir botu vardır elbet..