google adsense bu yılınson döneminde ödemeleri inanılmaz düşürdü. klik başı nerdeyse 0.01 dolar ödüyor. seneye bu konuda yeni çözümler getireceklerini düşünüyorum. Sonuçta adsense bu işi en profesyonel yapan kurum. Ödemeler zannedersem yeni geliştirmeler ile daha da çoğalacak. İyi eğlenceler