muratdan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ne araştırcam ben kendimin ve arkadaşlarımın hangi gün alıp almadığını bilirim,
https://www.r10.net/adsense-odemeleri...meleri-24.html
burayı okursan yaptığın amelelik sana kar kalır.
yılın son günü olduğu için çoğu kişinin ödemeleri sonraki güne kaldı sonraki gün tatil olduğu için 2 ocakta aldı genelde herkes alamayanlar bile oldu.
Terbiyesiz insan

Sana hakaret etmedim. Senin kişiliğin hakkında yorum yapmadım . Sana terbiyesizlikte yapmadım. Ben sana delil sunuyorum . Ya sen ne sunuyorsun ?

Laf salatasından başka

son olarak ; burayı okursan yaptığın amelelik sana kar kalır demişsin o zaman ne işin var burada