cellman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
noel diye tatile giriyorlarda hiç beklemeyelim 1 ocaktan önce..geçen senelerden bir bilgisi olan var mı ?
emeğe saygı : https://www.r10.net/1057775996-post13.html
https://www.r10.net/1057775950-post12.html

2 sayfa arkaya bakmak zor mu gelıyor