öyle deme abi onlar yeri geldiğinde ülkesini severler. bizde çok sevdiğimizdn ban yeriz.!
Ne demek "yeri geldiğinde severler"
Haddini bil !
Doların yükselmesi veya düşmesiyle ilgili yorum yapanların çoğu geyiğine yapıyo ama sen ne kadar seviyosun ki ülkeni; ülkene olan sevgini doların değeriyle ölçüyosun (!)
+ olarak ülkesini seven birisi ban yemez, ban yediyse başka bi sebebi vardır.
Ne demek "yeri geldiğinde severler"
Haddini bil !
Doların yükselmesi veya düşmesiyle ilgili yorum yapanların çoğu geyiğine yapıyo ama sen ne kadar seviyosun ki ülkeni; ülkene olan sevgini doların değeriyle ölçüyosun (!)
+ olarak ülkesini seven birisi ban yemez, ban yediyse başka bi sebebi vardır.
Söylemek istediğimi anlamadan farkına varmadan sazanlık yapma.
Farklı bir konuda dolar çıksada cebe paraları indirsek diyip. Diğer konuda siyaset yapıp ona buna laf atanlar ne kadar ülkeyi seviyorlar bunu söylemek istedim. gocunma he sende böyle birşeyler yaptıysan kusra bakma lafım sana.!
Söylemek istediğimi anlamadan farkına varmadan sazanlık yapma.
Farklı bir konuda dolar çıksada cebe paraları indirsek diyip. Diğer konuda siyaset yapıp ona buna laf atanlar ne kadar ülkeyi seviyorlar bunu söylemek istedim. gocunma he sende böyle birşeyler yaptıysan kusra bakma lafım sana.!
Burda o kadar kişi doların yükselmesini istediğine dair mesaj yazdı (geyiğine veya gerçekten istediği için), sen gelmiş burda böyle ortaya laf atarsan gocunurum tabi, lafını açıkça söyle.
Bu arada bende cengiz memnun oldum.
Artık ödemeler işlemde ve bundan sonra konuşulcak bişey kalmadı herkesin parası hesabında olcak 2 güne kadar.
Yönetici arkadaşlardan biri konuyu kitlese iyi olur yoksa tartışmalarla burda boş yere kalp kırgınlığı olucak..