• 28-10-2008, 19:26:45
    ödeme işlemde, Allah bereket versin, perşembe alırız sanırım..
  • 28-10-2008, 19:31:50
    ödeme işleme girdi az önce çok sevindim inşallah hayırlı olur paralarımız.perşembe günü güzel olacak
  • 28-10-2008, 19:37:24
    ya beyler yapmayın dolar düşsün. 3 - 5 kuruş fazla alacaksınız diye niye doların çıkmasını istiyorsunuz. Milletin server ücretleri var, ülkenin dış borcu var, dolar borcu olan kişiler var. Kısacası var oğlu var. Doların hakkı 1.10 veya max. 1.20 YTL 'dir.
  • 28-10-2008, 19:39:30
    evet şimdi gördüm,ödeme işlemde hayırlı olsun
  • 28-10-2008, 19:41:40
    ödeme işlemde herkese hayırlı olsun.
  • 28-10-2008, 19:42:18
    Şükür ödeme işlemde..
  • 28-10-2008, 19:49:02
    Google ödeme yapacağı gün dolar az veya çok mutlaka düşüo. Ya da bana hep öyle denk geliyo. Dolar, euro filan google'un elinde olmasın sakın :P :P
  • 28-10-2008, 19:51:22
    İnş. yarın sabah hesapta olur ama dolar 1.55
  • 28-10-2008, 19:55:47
    ödeme işlemde ama yinede 2 gün sonra geçcek banka hesaplarına