• 28-10-2008, 22:32:48
    Du_Hast_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yarın doların düşme ihtimali olmayacak o yüzden
    Yarın dolar düşse bile bize etkisi yokki Ödeme işleme girdiği andaki kurdan ödemelerimizi alıyoruz.
  • 28-10-2008, 22:37:48
    "dolar inşallah düşmez","dolar inşallah yükselir" gibi tabirler kullanan arkadaslara hayretler içerisindeyim para nelere kaadir
  • 28-10-2008, 22:38:51
    TrusTy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    "dolar inşallah düşmez","dolar inşallah yükselir" gibi tabirler kullanan arkadaslara hayretler içerisindeyim para nelere kaadir
    öyle deme abi onlar yeri geldiğinde ülkesini severler. bizde çok sevdiğimizdn ban yeriz.!
  • 28-10-2008, 22:58:12
    On3m adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    öyle deme abi onlar yeri geldiğinde ülkesini severler. bizde çok sevdiğimizdn ban yeriz.!
    Ne demek "yeri geldiğinde severler"
    Haddini bil !
    Doların yükselmesi veya düşmesiyle ilgili yorum yapanların çoğu geyiğine yapıyo ama sen ne kadar seviyosun ki ülkeni; ülkene olan sevgini doların değeriyle ölçüyosun (!)
    + olarak ülkesini seven birisi ban yemez, ban yediyse başka bi sebebi vardır.
  • 28-10-2008, 23:01:32
    Peksoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne demek "yeri geldiğinde severler"
    Haddini bil !
    Doların yükselmesi veya düşmesiyle ilgili yorum yapanların çoğu geyiğine yapıyo ama sen ne kadar seviyosun ki ülkeni; ülkene olan sevgini doların değeriyle ölçüyosun (!)
    + olarak ülkesini seven birisi ban yemez, ban yediyse başka bi sebebi vardır.
    Söylemek istediğimi anlamadan farkına varmadan sazanlık yapma.
    Farklı bir konuda dolar çıksada cebe paraları indirsek diyip. Diğer konuda siyaset yapıp ona buna laf atanlar ne kadar ülkeyi seviyorlar bunu söylemek istedim. gocunma he sende böyle birşeyler yaptıysan kusra bakma lafım sana.!
  • 28-10-2008, 23:08:40
    On3m adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Söylemek istediğimi anlamadan farkına varmadan sazanlık yapma.
    Farklı bir konuda dolar çıksada cebe paraları indirsek diyip. Diğer konuda siyaset yapıp ona buna laf atanlar ne kadar ülkeyi seviyorlar bunu söylemek istedim. gocunma he sende böyle birşeyler yaptıysan kusra bakma lafım sana.!
    Burda o kadar kişi doların yükselmesini istediğine dair mesaj yazdı (geyiğine veya gerçekten istediği için), sen gelmiş burda böyle ortaya laf atarsan gocunurum tabi, lafını açıkça söyle.
    Bu arada bende cengiz memnun oldum.
  • 28-10-2008, 23:10:39
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    kuyrukta kavga eden insanlar gibisiniz
  • 29-10-2008, 00:55:57
    Üyeliği durduruldu
    kardeşlerim ben şahsen ekonomi düzelsin türkiyenin başına adam gibi adam geçsin servetimi veririm
  • 29-10-2008, 01:04:19
    Artık ödemeler işlemde ve bundan sonra konuşulcak bişey kalmadı herkesin parası hesabında olcak 2 güne kadar.
    Yönetici arkadaşlardan biri konuyu kitlese iyi olur yoksa tartışmalarla burda boş yere kalp kırgınlığı olucak..