Peksoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ne demek "yeri geldiğinde severler"
Haddini bil !
Doların yükselmesi veya düşmesiyle ilgili yorum yapanların çoğu geyiğine yapıyo ama sen ne kadar seviyosun ki ülkeni; ülkene olan sevgini doların değeriyle ölçüyosun (!)
+ olarak ülkesini seven birisi ban yemez, ban yediyse başka bi sebebi vardır.
Söylemek istediğimi anlamadan farkına varmadan sazanlık yapma.
Farklı bir konuda dolar çıksada cebe paraları indirsek diyip. Diğer konuda siyaset yapıp ona buna laf atanlar ne kadar ülkeyi seviyorlar bunu söylemek istedim. gocunma he sende böyle birşeyler yaptıysan kusra bakma lafım sana.!