Google Adsense Eylül 2008 Ödemesi
399
●24.823
- 29-10-2008, 16:25:50doların yüksek olması adsense ödemelerini alırken güzel fakat bunun için sevinenlere üzüldüm doğrusu. dolar yüksek oldukça biz daha fazla TL alacağız ama bu dolaylı yoldan bize çok daha zararlı. aldığımız bir çok şey dolara endeksli. araba alacaksanız doviz üzerinden ödeme yaparsınız, arabaya koyduğumuz benzinin fiyatı dolar arttıkça artar, aldığımız bilgisayar ve hemen hemen tüm elektronik eşyalar dolara endeksli, en önemlisi doviz fiyatları yükseldikçe Türkiye daha da fakirleşiyor demektir. şimdi tekrar düşünün bence doların yükselmesi mi daha iyi düşmesi mi daha iyi...
- 29-10-2008, 16:29:00Bunun tartışması yapıldı bu yönden bakıldığında herkes katılıyor zatende. Bireysel düşündüğünde doların çıkmasına avantaj olarak bakıyoruz mesele bu. Yoksa tartışmamız aman dolar düşsün falan değil. Zaten çok kötü bir durum olsa dolar yönünden Bakan demişti paraları piyasaya süreriz diyebirhat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-10-2008, 16:38:45doğrusu bütün 19 sayfa yazı olduğu için hepsini okuyamadım. bunların tartışılmasına sevindim.bireysel olarak bakınca dediğiniz dogru tabi. 2k$ alacak birisi dolar 1.18den almak yerine 1.7den alırsa yaklaşık 1000 ytl daha fazla almış olacak. bunuda herkes ister herhalde..
- 29-10-2008, 16:46:03Güzel yarın sorun olmazsa dediğin orandan alıcaz sanırımgnydgn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle