• 30-10-2008, 09:24:27
    <!-----------Edit------------->
  • 30-10-2008, 09:28:00
    Dün tatil olduğundan kur:1.68 idi bugun piyasadaki dolar 1.50 civarında birşey hangisinden yatıracaklar daha ödeme gelmedi işbankasına
  • 30-10-2008, 09:29:44
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    işbankasında akşam yatırıyorlar parayı ama büyük ihtimal 1.68den alırız
  • 30-10-2008, 09:30:49
    1.688 mi harika ya, helal olsun... Ben 1.55 bekliyordum, çünkü Salı 1.55'e düşmüştü.
  • 30-10-2008, 09:31:45
    Her zaman ilk önce Akbank'a yatarken bugün Akbank hala bekletiyor
  • 30-10-2008, 09:32:15
    garanti ykb hesapta
  • 30-10-2008, 09:32:18
    turunc4u adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    işbankasında akşam yatırıyorlar parayı ama büyük ihtimal 1.68den alırız
    Hapu yuttuk desene akşama kadar ödeme vardı onu yapacakdım..
  • 30-10-2008, 09:33:18
    Üyeliği durduruldu
    eruseldarine adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tabi biraz iktisattan anlasaniz dolarin yukselmesinin efektif ozelliklerini daha iyi anlardiniz turkiye de dolar yuksek olunca ithalat düşer boylece dış ticaret açığı kapanır bununla beraber sattığımız malları dolar olarak sattığımızdan kar ederiz bununla beraber fabrikalar YTL degerliyken ucretleri YTL olarak odedigi malları değeri düşen dolarla aynı fiyattan sattığı için kaybeder.
    Siz sadece ticaret yapanları baz alarak bir yorum yapıyorsunuz. Buna birde halk açısından bakarsanız doların yükselmesinin ülkemize bir yararı değil aksine korkunç şekilde zararı olduğunu rahatça görebilirsiniz. Bu devirde kimse ev kirasını , borcunu vs. Türk parası olarak ödemiyor. Yani $ arttıkça paramızın değeri biraz daha düşüyor. Herneyse burası bunu tartışma alanı değil o yüzden uzatmayalım lafı. Paralarını alan arkadaşlar güle güle harcasınlar.
  • 30-10-2008, 09:33:48
    fortis yyatmadı hala