• 29-10-2008, 20:22:40
    Her zaman ki gibi iş bankası bizi yarı yolda bırakacağa benziyor
  • 29-10-2008, 21:01:57
    saxahan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her zaman ki gibi iş bankası bizi yarı yolda bırakacağa benziyor
    İnşallah öyle birşey olmaz
  • 29-10-2008, 21:46:23
    iş bankası öğleden sonraya kalacağını sanmıyorum
  • 29-10-2008, 21:54:18
    Üyeliği durduruldu
    iş bankasi yarin yatirsinda ögleden sonrasi ögleden öncesi pek önemli degil
  • 29-10-2008, 21:59:37
    birhat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    doların yüksek olması adsense ödemelerini alırken güzel fakat bunun için sevinenlere üzüldüm doğrusu. dolar yüksek oldukça biz daha fazla TL alacağız ama bu dolaylı yoldan bize çok daha zararlı. aldığımız bir çok şey dolara endeksli. araba alacaksanız doviz üzerinden ödeme yaparsınız, arabaya koyduğumuz benzinin fiyatı dolar arttıkça artar, aldığımız bilgisayar ve hemen hemen tüm elektronik eşyalar dolara endeksli, en önemlisi doviz fiyatları yükseldikçe Türkiye daha da fakirleşiyor demektir. şimdi tekrar düşünün bence doların yükselmesi mi daha iyi düşmesi mi daha iyi...

    tabi biraz iktisattan anlasaniz dolarin yukselmesinin efektif ozelliklerini daha iyi anlardiniz turkiye de dolar yuksek olunca ithalat düşer boylece dış ticaret açığı kapanır bununla beraber sattığımız malları dolar olarak sattığımızdan kar ederiz bununla beraber fabrikalar YTL degerliyken ucretleri YTL olarak odedigi malları değeri düşen dolarla aynı fiyattan sattığı için kaybeder.
  • 29-10-2008, 22:00:25
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar iş bankası'nın cuma gününe kalma gibi bir durumu yok demi
  • 30-10-2008, 01:04:21
    Arkadaşlar googledan ilk kez ödeme alıcam ve panelimde şuanda ÖDEME YAPILDI.Yazıyor.Çek ile alıcam ödemeyi ödeme ayın 27 sinde yapıldı şeklinde yazdı gelmesi ne kadarı bulur yardımcı olurmusunuz

  • 30-10-2008, 02:13:36
    Üyeliği durduruldu
    Max!daTa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar googledan ilk kez ödeme alıcam ve panelimde şuanda ÖDEME YAPILDI.Yazıyor.Çek ile alıcam ödemeyi ödeme ayın 27 sinde yapıldı şeklinde yazdı gelmesi ne kadarı bulur yardımcı olurmusunuz
    Ben çek ile ödeme alırken 1 ay içinde çek geliyordu
  • 30-10-2008, 02:36:56
    her ödeme sabahı olduğu gibi : sabah saat 9 da arayacağım hemen.iş bankasını arayacağım ve hesabıma para yatacaktı bakar mısınız yatmışmı diyeceğim.adam soracak havale mi yurt içi mi vs.bilmiyorum bakın ordan görünmüyor mu dicem adam evet var diyecek kızmış bir halde.tmm hesabıma geçirin çekerim diyip kapatıcam sonra da haydan gelen huya gider hesabı parayı yicem...mecazen değil gerçekten paso mideye yatırıyorum adsense parasını