her ödeme sabahı olduğu gibi : sabah saat 9 da arayacağım hemen.iş bankasını arayacağım ve hesabıma para yatacaktı bakar mısınız yatmışmı diyeceğim.adam soracak havale mi yurt içi mi vs.bilmiyorum bakın ordan görünmüyor mu dicem adam evet var diyecek kızmış bir halde.tmm hesabıma geçirin çekerim diyip kapatıcam sonra da haydan gelen huya gider hesabı parayı yicem...mecazen değil gerçekten paso mideye yatırıyorum adsense parasını