• 30-10-2008, 09:46:39
    t.finans daha yatmadı
  • 30-10-2008, 09:47:30
    Saat daha 9:50 saat 11:00 e kadar iş bankası hariç çogu yatar.
  • 30-10-2008, 09:51:14
    arkadaşlar dolar 1450 ye geriledi, eğer bu kurdan verirlerse ben bankacılarla kesinlikle kavga ederim. Adamlar düşük kurdan ödemek için bekletiyorlar gibi
  • 30-10-2008, 09:53:15
    impossible03 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşlar dolar 1450 ye geriledi, eğer bu kurdan verirlerse ben bankacılarla kesinlikle kavga ederim. Adamlar düşük kurdan ödemek için bekletiyorlar gibi
    Kurlar şu ana kadar hep, Adsense'deki hekes için sabit olan ödeme işlemdeki değeriyle yattı. Şimdi de öyle yatar. Yani 1.68
  • 30-10-2008, 09:54:45
    impossible03 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşlar dolar 1450 ye geriledi, eğer bu kurdan verirlerse ben bankacılarla kesinlikle kavga ederim. Adamlar düşük kurdan ödemek için bekletiyorlar gibi
    hala anlamadığınız şu kur olayını.
    Dolar, ytl çevrimi ödeme işleme girdiği salı günü yapıldı.
    hangi kurdan yapıldı? o anki merkez bankası kurundan yapıldı.
    ödemeleri 1.68 kurundan alacaksınız.
  • 30-10-2008, 09:55:30
    ansleyforce adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kurlar şu ana kadar hep, Adsense'deki hekes için sabit olan ödeme işlemdeki değeriyle yattı. Şimdi de öyle yatar. Yani 1.68
    inşAllah öyledir dostum yorumun için saol
  • 30-10-2008, 09:57:22
    Banada kurlar daki ciddi düşüş yüzünden bekletiyorlar gibime geliyor. Bu zamana kadar hep ödeme işlemde çıktığı günün akşamındaki son kurdan hesaplanmıştı ama tesadüfmüdür hep o günde genelde en düşüğü oluyordu. Şimdi uzun bir süreden beri ilk defa işlemde yazısınıdnan sonra kur bariz düşüşe geçti. Gerçek sistemleri ve amaçları bugun belli olacaktır.
  • 30-10-2008, 10:12:21
    dolar oldu 1.48 daha dusuyor bankadan hesaba geçiş yok herhalde iyice düşdükden sonra hesaba geçecekler..
  • 30-10-2008, 10:12:38
    dolar - Google'da Ara

    Şuan 1512.. ödeme işleme girdiğinde 1524 tü. inşallah citibank kuruyla bozmazlar.. Merkez bankası kuruyla bozarlarsa süper olacak..