Banada kurlar daki ciddi düşüş yüzünden bekletiyorlar gibime geliyor. Bu zamana kadar hep ödeme işlemde çıktığı günün akşamındaki son kurdan hesaplanmıştı ama tesadüfmüdür hep o günde genelde en düşüğü oluyordu. Şimdi uzun bir süreden beri ilk defa işlemde yazısınıdnan sonra kur bariz düşüşe geçti. Gerçek sistemleri ve amaçları bugun belli olacaktır.