impossible03 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
arkadaşlar dolar 1450 ye geriledi, eğer bu kurdan verirlerse ben bankacılarla kesinlikle kavga ederim. Adamlar düşük kurdan ödemek için bekletiyorlar gibi
Kurlar şu ana kadar hep, Adsense'deki hekes için sabit olan ödeme işlemdeki değeriyle yattı. Şimdi de öyle yatar. Yani 1.68