• 28-10-2008, 12:58:49
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    EFT Ödemesi alan arkadaşlarda ödeme işlemde yazısı varmı?
    henuz yok.Cuma günü felan olması gerekıyor tahmınımce.
  • 28-10-2008, 13:04:20
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Tesadüf değil citibank bunu bilerek yapıyor elindeki dolarları satıp hisse alıyor ödeme gününden sonra hisseleri satıp dolar yapacak. Ayın 2si gibi dolar yine artcak. Takip edin.
  • 28-10-2008, 13:20:56
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    29 ekimde ödeme işlemde olur ve 30 unda alırız diye düşünüyorum..ama google bu napacağı belli olmaz tabi
  • 28-10-2008, 13:29:22
    Ya ödeme gelsinde haftasonu olması fark etmez bankamatik var nasıl olsada bu google sorun çıkarmadan bi yatırsada tam süper olacak Ödeme işlemde yazan ve alanlar bildirirse seviniriz.
  • 28-10-2008, 13:31:01
    ilk defa ödeme alacagim bende, ödeme islemde bi yazamadi gitti
  • 28-10-2008, 13:34:29
    google vedalaşsın artık dolarlarıyla da göndersin bizimkileri
    yeni evlendik taksitler kapıda hadi google hadii...
  • 28-10-2008, 14:21:36
    ulan dolar düşüşe geçti ya!!!...
  • 28-10-2008, 15:57:36
    Üyeliği durduruldu
    Sabah dolar 1.62 iken şimdi 1.50 oldu. Allah cezalarını versin.Aradaki fark burunlarından fitil fitil gelsin inşallah.Ayın 30 unda geçecekmiş hesaplara. 30unda kim bilir ne kadara düşecek
  • 28-10-2008, 16:03:05
    BWDOW adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sabah dolar 1.62 iken şimdi 1.50 oldu. Allah cezalarını versin.Aradaki fark burunlarından fitil fitil gelsin inşallah.Ayın 30 unda geçecekmiş hesaplara. 30unda kim bilir ne kadara düşecek
    yaw arkadaşlar siz nerden bakıyorsunuz bu kurları. TÜRKİYE CUMHURİYET MERKEZ BANKASI-CENTRAL BANK OF THE REPUBLIC OF TURKEY 1.68 gösteriyor dolar kurunu. siz kanada dolarına falan bakmış olmayasınız