• 27-10-2008, 11:19:28
    #73
    yarın cepte
  • 27-10-2008, 11:23:41
    #74
    Üyeliği durduruldu
    Şuanki kura göre verilecek değil mi ödemeler?
  • 27-10-2008, 11:37:46
    #75
    tabiki
  • 27-10-2008, 12:00:56
    #76
    frmgenc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ödeme daha işleme geçmemiş doğru olabilir. 2 aydır google adsenseden para alamıyorum belki sen haklısındır ama 2 ay önce 25 inde ödeme işlemde yazıyordu 26-27 gibi yatıyordu. Neyse sonuçta parayı alacağız. Bir de siz diyorsunuz dolar yükselsin biz fazla para alalım falan. Google adsense parayı o günkü o kur üzerinden yapmıyor. Yani hesap işlemleri ayın 15 inde belli olur. Yani bize yaklaşık olarak dolar 1,4 ytl olarak kesilcek...

    Yanlış bilgi çünkü işleme geçtiği zamanki kur üzerinden ücretlendirme yapılıyor. Ayın 15 indeki kur ile olmuyor..
  • 27-10-2008, 12:04:10
    #77
    Üyeliği durduruldu
    SwizzBeatz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yarın cepte
  • 27-10-2008, 12:08:20
    #78
    Yok hala bi gelişme
  • 27-10-2008, 12:10:07
    #79
    SABQCES adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    $ yüksekken alsak bari evde çocuklar aç para beklio :P
    Kaç çocuk var Sabom
  • 27-10-2008, 12:12:34
    #80
    Üyeliği durduruldu
    varyemezi dediği gibi , ücretler hesabınıza geçtiği anda türk lirasına değişmektedir , sonuçta ödemeyi dolar üzerinden alıyorsun .
  • 27-10-2008, 12:14:22
    #81
    Ödeme işlemde yazısının geçtiği gün ki kur hesaplanır geçen ay kazandığınız dolar miktarı ile çarpılır ve ödeme işlemde yazısından 1 gün sonra hesabınıza para ytl olarak aktarılır. Tabi dolar hesabınız ve talebiniz yoksa.