• 26-10-2008, 21:34:41
    #64
    yazmadı daha yav ödeme işlemde die yarın alamıcaz sanırım.
  • 26-10-2008, 21:50:18
    #65
    dün ödeme işlemde yazısı çıktı.Çek ile alıcam ödemeyi ne zaman gelir arkadalar çek ortalama olarak
  • 26-10-2008, 22:01:03
    #66
    Ödeme geçmişine bakın arkadaşlar.
    Bu ayın 30'unda size gönderilmek üzere zamanlanmış bir ödeme var. Standart teslimat çeki alıyorsanız, bulunduğunuz yere bağlı olarak çekin elinize geçmesi için 4 hafta kadar bekleyin. EFT ya da güvenli hızlı teslimat yöntemini kullanıyorsanız ödemenizin gelecek ayın 5'ine kadar ulaşmış olması gerekir.
  • 26-10-2008, 22:49:54
    #67
    $ 1.7 olur hafta ici ne kadar geç alırsak o kadar karlı oluruz bence. Merkez bankası müdahale etmeseydi şimdi 2 ytl 'den alacaktık
  • 26-10-2008, 22:55:46
    #68
    Üyeliği durduruldu
    dll adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    $ 1.7 olur hafta ici ne kadar geç alırsak o kadar karlı oluruz bence. Merkez bankası müdahale etmeseydi şimdi 2 ytl 'den alacaktık
    bence ilk 3 günde alırsak daha iyi olur. Ekonominin kuralına göre dolar pazartesi salı çarşamba çıkar cuma perşembe düşer gerçi ne kural kaldı ne ekonomi..
  • 27-10-2008, 00:00:44
    #69
    google son zamanlarda ayın 30 una kadar bekletiyor. geçen yıl filan ayın 23-25 inde ödemeyi alırdık. bence cumaya kadar ancak alırız paraları.
  • 27-10-2008, 02:44:43
    #70
    30 u işlemde 31 i cebinizde arkadaşlar.. hakli oldugum anlasilinca bu basliga flash back yapcam
  • 27-10-2008, 07:12:48
    #71
    eruseldarine adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    30 u işlemde 31 i cebinizde arkadaşlar.. hakli oldugum anlasilinca bu basliga flash back yapcam
    ödeme daha işleme geçmemiş doğru olabilir. 2 aydır google adsenseden para alamıyorum belki sen haklısındır ama 2 ay önce 25 inde ödeme işlemde yazıyordu 26-27 gibi yatıyordu. Neyse sonuçta parayı alacağız. Bir de siz diyorsunuz dolar yükselsin biz fazla para alalım falan. Google adsense parayı o günkü o kur üzerinden yapmıyor. Yani hesap işlemleri ayın 15 inde belli olur. Yani bize yaklaşık olarak dolar 1,4 ytl olarak kesilcek...
  • 27-10-2008, 08:18:22
    #72
    $ yüksekken alsak bari evde çocuklar aç para beklio :P