dll adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
$ 1.7 olur hafta ici ne kadar geç alırsak o kadar karlı oluruz bence. Merkez bankası müdahale etmeseydi şimdi 2 ytl 'den alacaktık
bence ilk 3 günde alırsak daha iyi olur. Ekonominin kuralına göre dolar pazartesi salı çarşamba çıkar cuma perşembe düşer gerçi ne kural kaldı ne ekonomi..