• 28-10-2008, 16:09:36
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    vakfikebirli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yaw arkadaşlar siz nerden bakıyorsunuz bu kurları. TÜRKİYE CUMHURİYET MERKEZ BANKASI-CENTRAL BANK OF THE REPUBLIC OF TURKEY 1.68 gösteriyor dolar kurunu. siz kanada dolarına falan bakmış olmayasınız
    burdaki döviz kurları merkez bankası döviz kuru..bizim bakmamız gereken ise serbest piyasa..

    yani mesela;

    http://www.cnnturk.com/finans/doviz_altin/
    http://www.doviz.com/
    http://www.ntvmsnbc.com

    vs...
  • 28-10-2008, 17:01:46
    ya varya ne kadar şansız çıktık.
    yoksa googledada para kalmadı mı arkadaşlar
  • 28-10-2008, 17:59:30
    Ödeme İşlemde arkadaşlar...
  • 28-10-2008, 18:07:41
    Dolar az daha dayan ha gurban
  • 28-10-2008, 18:40:24
    Terbiyesiz ve küstah birisi "ödeme işlemde"duyuruma karşı "sallama be" yorumunu yaparak - rep vermiş...Be hey kişiliksizliğini başkaları üzerinde gören kişiliksiz,sallaldığıma karşı bir ispatın mı var? Bu nasıl bir toplumsal çöküşe girdiğimiz bir çağda yaşıyoruz Allah'ım! Yahu ben 30 yaşlarına gelmiş biri olarak buraya muzır bir yaramaz çocuk gibi "ödeme işlemde"yazıp eğlenecek seviyede değilim.İnanmyorsan inanma! Sana ispat etmek zorunda değilim ! Terbiyesiz,meziyetsiz cühala!
  • 28-10-2008, 18:48:03
    Üyeliği durduruldu
    yakaza adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Terbiyesiz ve küstah birisi "ödeme işlemde"duyuruma karşı "sallama be" yorumunu yaparak - rep vermiş...Be hey kişiliksizliğini başkaları üzerinde gören kişiliksiz,sallaldığıma karşı bir ispatın mı var? Bu nasıl bir toplumsal çöküşe girdiğimiz bir çağda yaşıyoruz Allah'ım! Yahu ben 30 yaşlarına gelmiş biri olarak buraya muzır bir yaramaz çocuk gibi "ödeme işlemde"yazıp eğlenecek seviyede değilim.İnanmyorsan inanma! Sana ispat etmek zorunda değilim ! Terbiyesiz,meziyetsiz cühala!
    ++repledim ödeme işlemde.
  • 28-10-2008, 18:49:29
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    evt ödeme işlemde

    yarın bankalar kapalı mı var mı haberi olan?
  • 28-10-2008, 18:49:29
    bende ödeme işlemde yazıyor ne zaman yatar?bi fikri olan var mı
  • 28-10-2008, 18:51:04
    peksoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dolar az daha dayan ha gurban :d
    .......