• 24-10-2008, 20:07:25
    #55
    Bende yazıyor
  • 24-10-2008, 20:08:44
    #56
    Scorpion adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende yazıyor
    Çek ile mi alıyorsunuz ? EFT mi ?
  • 24-10-2008, 20:09:50
    #57
    Çek ile aldığım için yazıyor galiba eft değil
  • 24-10-2008, 20:40:10
    #58
    pazartesi veya salı günü ödeme işlemde yazar sanırım
  • 25-10-2008, 02:10:29
    #59
    Üyeliği durduruldu
    benim cek bugun geldi pazartesi iş bankasındayım
  • 25-10-2008, 10:29:07
    #60
    27 i 28 ine baglayan gece odeme islemde yazar 28 i sabah 10:00 dan itibaren bankasina gore odemeleri cekmeye baslarsiniz dolar 1.65 1.7 ytl lerde
  • 25-10-2008, 10:56:28
    #61
    31 Ekmide alırız ancak arkadaşlar söylemedi demeyin.
  • 25-10-2008, 16:34:01
    #62
    ödeme işlemde ne zaman yazar şimdiden başladımı yazmaya?
  • 26-10-2008, 11:55:34
    #63
    Üyeliği durduruldu
    Zengin oldunuz bu ay hadi iyisiniz Aynı kazancı olanlar 1.5 kat fazla alacaklar bu ay. Ama keşke az alsaydıkta şu dolar düşseydi. İşler kötü ülkede..