Artık ödemeler işlemde ve bundan sonra konuşulcak bişey kalmadı herkesin parası hesabında olcak 2 güne kadar.
Yönetici arkadaşlardan biri konuyu kitlese iyi olur yoksa tartışmalarla burda boş yere kalp kırgınlığı olucak..