ya beyler yapmayın dolar düşsün. 3 - 5 kuruş fazla alacaksınız diye niye doların çıkmasını istiyorsunuz. Milletin server ücretleri var, ülkenin dış borcu var, dolar borcu olan kişiler var. Kısacası var oğlu var. Doların hakkı 1.10 veya max. 1.20 YTL 'dir.