• 30-08-2008, 01:59:31
    cellman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    para bankada değilse yani pazartesi geçecekse, pazartesi onların labor day ' i..yani tatil..o zaman salı mı geçecek ?
    Ödeme işlemde olduğu için bizim paramızı Google, elden çıkarmış durumda. Paramızın artık onlarla alakası yok çünkü para işleme girmiş durumda. Muhtemelen ipler, bizim bankalarımızın elinde. Pazartesi ABD'de tatil olması, bizi etkilemez.
  • 30-08-2008, 10:25:29
    Üyeliği durduruldu
    Salı günü hesapta görürsünüz.
  • 30-08-2008, 10:53:29
    Jonturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    müşteri hizmetlerini arasam geçer mi?
    Muhtemelen size bu işi şubenizin yapacağını söyleyeceklerdir. Çünki bu işlemi şubeler yapıyor bildiğim kadarıyla...
  • 30-08-2008, 11:04:40
    piciar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Salı günü hesapta görürsünüz.
    Pazartesi hesapta yanlış yönlendirme insaları lütfen
  • 30-08-2008, 11:08:15
    Üyeliği durduruldu
    pazartesi saat 10 da garantide..
  • 30-08-2008, 11:29:07
    Beyler daha güzel değilmi Pazartesi geçmesi.. Normalde %70 o parayı 1 günde bitirir .. Pazartesi gelirse oruçlu oruçlu parayı yiyemeyeceğinize göre rahat 1 hafta masayı iftarda donatırsınız..
  • 30-08-2008, 11:34:07
    Size Bisey Sormak İstiyorum biLen Varsa Beni AydinLatirsa Sevinirim..Gecen Ay(Temmuz) Kazanc 90 $ di ..Bu Ay(Agustos) ise 160 $Agustosun 15'i olmadan da banka bilgileri vs.. herseyi hallettim bu ayin 15inden once yani.. Benim Hasapda Ödeme i$Lemde Diye Yazmiyor Yoksa Benmi goremıyorum Her Yere bakdim yokBen Ödemeyi Agustos Ödemesinde mi aLicam Yoksa Eylül'demi.. Bu Konu Hakkinda bi biLgi verirseniz sevinirim.. saygilar..
  • 30-08-2008, 12:00:41
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    FiRTiNa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Size Bisey Sormak İstiyorum biLen Varsa Beni AydinLatirsa Sevinirim..Gecen Ay(Temmuz) Kazanc 90 $ di ..Bu Ay(Agustos) ise 160 $Agustosun 15'i olmadan da banka bilgileri vs.. herseyi hallettim bu ayin 15inden once yani.. Benim Hasapda Ödeme i$Lemde Diye Yazmiyor Yoksa Benmi goremıyorum Her Yere bakdim yokBen Ödemeyi Agustos Ödemesinde mi aLicam Yoksa Eylül'demi.. Bu Konu Hakkinda bi biLgi verirseniz sevinirim.. saygilar..
    Temmuz sonunda hesaptaki paranın 100 dolar üstünde olması gerekiyordu. Eylül sonunda ödeme alabilirsin.
  • 30-08-2008, 12:04:22
    Üyeliği durduruldu
    ah ah pin 2 aydir gelmedi , gelsede bizde paramizi alsak