• 29-08-2008, 16:02:37
    Davay davay 🌹
    İş Bankası Para Hesapta














    Desem yalan olur
    Sövmeyin la bana en kötü bu ay parayı er geç alacaksınız .D
  • 29-08-2008, 16:07:58
    Ziraat bankamatiği kartımı yuttu Deli oldum.

    Sen taş gibi çalış hergün, Adsense'in yatacağı zamanı bul kartı yut.

    Pazartesi öğlene doğru paralarımız hesapta olur. (umarım)
  • 29-08-2008, 16:10:18
    pazartesiye sabah en geç 10 da hesapta olur..
  • 29-08-2008, 16:19:19
    Pazartesiye kaldı arkadaşlar =)
  • 29-08-2008, 16:25:43
    Napalım,bekliycez Pazartesiye.

    Bu arada söylemeden geçemiyeceğim,2 senedir Adsense ile çalışıyorum ilkdefa ödeme konusunun böyle Pembe diziye döndüğünü gördüm
    Nedense Ağustos ayı r10 cular pek bir sıkışıkmış anlaşılan

    Hayırlısı bakalım
  • 29-08-2008, 16:37:14
    Önümüz Ramazan çoluk çocuk aç baba baba diye bağırıyorlar
    arkasından bayram çoluk çocuk onu bunu ister okulda açılıyor
    ohoo çok dertliyiz ya
  • 29-08-2008, 16:59:29
    ilk ödememizide böyle sancılı alacakmışız demekki
  • 29-08-2008, 17:49:22
    aslında paramız gelecekti. Ödeme işlemde yazısı saat 14:00 da geldi. Yani bu demek oluyorki Türk bankalarına para ulaştı. Ama bizim bankalar ödemiyor. neyse artık bugünde geçti pazartesiyi beklicez
  • 29-08-2008, 18:04:13
    Daha kötü oldu insan oruçlu olduğunda daha çokc alışveriş yapıyor