• 29-08-2008, 14:03:06
    alacak birşeyim yok :/
  • 29-08-2008, 14:06:58
    hele şükür işlemde ödeme
  • 29-08-2008, 14:08:10
    Google eftleri sabah yapıyordu hep, bu saatten sonra yapacağını sanmıyorum .Ama pazartesi yaparsada çok gecikmiş olacak.Bekleyelim görelim..
  • 29-08-2008, 14:08:58
    Benim hesapta ; Ağustos 2008
    29 Ağu Ödeme işlemde yazıyor , mutlu haber
  • 29-08-2008, 14:15:44
    garanti bankası ödeme olursa burdan bildiririm, herkese hayırlı olsun
  • 29-08-2008, 14:17:26
    DooMsDaY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    alacak birşeyim yok :/
    alcam ama yapacak bişeyim yok.. :/
  • 29-08-2008, 14:19:23
    işlemde ama hesapta değil.şu bankada çalışanlardan nefret ediyorumbu arada.halkla ilişkileri zayıf
  • 29-08-2008, 14:21:10
    Üyeliği durduruldu
    ödeme işlemde yazmış bakalım bugüne yetişecek mi diğer aya hiç sarktığını görmemiştim ben..
  • 29-08-2008, 14:22:05
    bekliyoruz borçlar bi tonla.. alır almaz borçlara gidecek zati