• 29-08-2008, 11:52:22
    Ben baktım ödeme yok
  • 29-08-2008, 12:00:44
    dj_acob adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    banka hesabını kontrol eden varmı?
    Girip çıkmaktan garanti online şubesinin kapısı eskidi.
  • 29-08-2008, 12:02:53
    çekler işlemde yazdıda 25inde(hızlı ödeme) her zil sesine koşar oldum buğün gelmicek sanırım.
  • 29-08-2008, 12:07:57
    bende baktım ödeme gelmedi
  • 29-08-2008, 12:15:38
    gokozlu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allahın hindi(stan)lerine bile ödemişler
    küçümsediğin millet dünyanın en mütevazu ve zeki milletidirki googleın çeyreği mozilla ve microsoftun yarısından fazla bu millettendir
  • 29-08-2008, 12:16:39
    bizene diğer milletlerden ya ödeme gelmeyince gene başka yerlere sardınız.
  • 29-08-2008, 12:18:39
    siniri çıkarcak yer arıyoruz , yaknız birçok ülke 27sinde ödeme almış , şikayet etmk lazım

    acaba ödeme geldide işlemdemi yazmadı ?
  • 29-08-2008, 12:19:34
    Üyeliği durduruldu
    beLki alfabeye göre ödeme yapıyordur göögle
  • 29-08-2008, 12:22:00
    Davay davay 🌹
    Sabredin yatar....