• 29-08-2008, 10:34:19
    Ödemeleri olanlara Allah sabır versin.
    Ben haftasonu Çeşmey 'e giderim diye plan yapmıştım o suya düşer en fazla ki düştü bile sanırsam
  • 29-08-2008, 10:37:07
    Üyeliği durduruldu
    gokozlu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    anlaşıldıki gugılın ipi ile kuyuya bidaha inilmez!
    şu sozum yuzumden -22 rep oldum . hala da arkasındayım gorduk

    https://www.r10.net/adsense-odemeleri...ml#post2387188

    üzgünüm
  • 29-08-2008, 10:58:29
    Üyeliği durduruldu
    eksi repin varda güveninmi sarsıldı.
    takma kafaya ben repin dibine kadar inmek istiyorum herkes yukarı çıkmak isterken.
    basın eksi replerinizi bana içinizi dökün.
  • 29-08-2008, 11:02:23
    Arkadaşlar nedir bu işlemde yazısı ben daha önce rastlamadım. Dün ödeme geçmişi alanında ;
    Bu ayın 30'unda size gönderilmek üzere zamanlanmış bir ödeme var....
    mesajı cıkmaya başladı. Ben bugün yatırırlar diye düşünüyorum. Neye göre pazartesiye kalacağını söylüyorsunuz ?
  • 29-08-2008, 11:04:30
    RootAdmin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar nedir bu işlemde yazısı ben daha önce rastlamadım. Dün ödeme geçmişi alanında ;
    Bu ayın 30'unda size gönderilmek üzere zamanlanmış bir ödeme var....
    mesajı cıkmaya başladı. Ben bugün yatırırlar diye düşünüyorum. Neye göre pazartesiye kalacağını söylüyorsunuz ?
    ödeme ayrıntılarında geçen ayın meblağ kısmında ödeme işlemde yazar genelde

    ondan sonra ödeme gelir
  • 29-08-2008, 11:08:27
    shopyland adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ödeme ayrıntılarında geçen ayın meblağ kısmında ödeme işlemde yazar genelde

    ondan sonra ödeme gelir
    Anladım. Fakat yazmıyor Sağlık olsun pazartesiyi bekleriz artık.
  • 29-08-2008, 11:21:03
    benim anlamadığım Türkiyeyi niye sona atıyolar başka ülkelerde 25inde pip(ödeme işlemde) olmuş.

    http://forums.digitalpoint.com/showt...=986678&page=2
  • 29-08-2008, 11:30:42
    Üyeliği durduruldu
    Allahın hindi(stan)lerine bile ödemişler
  • 29-08-2008, 11:44:13
    banka hesabını kontrol eden varmı?