eksi repin varda güveninmi sarsıldı.
takma kafaya ben repin dibine kadar inmek istiyorum herkes yukarı çıkmak isterken.
basın eksi replerinizi bana içinizi dökün.
Arkadaşlar nedir bu işlemde yazısı ben daha önce rastlamadım. Dün ödeme geçmişi alanında ;
Bu ayın 30'unda size gönderilmek üzere zamanlanmış bir ödeme var....
mesajı cıkmaya başladı. Ben bugün yatırırlar diye düşünüyorum. Neye göre pazartesiye kalacağını söylüyorsunuz ?
Arkadaşlar nedir bu işlemde yazısı ben daha önce rastlamadım. Dün ödeme geçmişi alanında ;
Bu ayın 30'unda size gönderilmek üzere zamanlanmış bir ödeme var....
mesajı cıkmaya başladı. Ben bugün yatırırlar diye düşünüyorum. Neye göre pazartesiye kalacağını söylüyorsunuz ?
ödeme ayrıntılarında geçen ayın meblağ kısmında ödeme işlemde yazar genelde