• 29-08-2008, 14:22:51
    FreaK7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ödeme işlemde yazmış bakalım bugüne yetişecek mi diğer aya hiç sarktığını görmemiştim ben..
    1 kere sarkmıştı. ayın 2sinde almıştık..
  • 29-08-2008, 14:23:40
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    dolar dusunce hep boyle oluyor.
  • 29-08-2008, 14:24:35
    pazartesi işlemde, salı hesapta
  • 29-08-2008, 14:25:12
    KR@LKSK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    pazartesi işlemde, salı hesapta
    Bugün işlemde oldu zaten hocam.
  • 29-08-2008, 14:25:23
    KR@LKSK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    pazartesi işlemde, salı hesapta
    Yazılanları okumadın galiba işlemde yazıyor hesaplara geçmesini konuşuyoruz şuan kardeş seninki işlemde değilmi?
  • 29-08-2008, 14:27:49
    Benimki işlemde değil henüz Akşama kadar olur herhalde bendede
  • 29-08-2008, 14:28:11
    müjde :d ödeme işlemde
  • 29-08-2008, 14:28:58
    KR@LKSK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benimki işlemde değil henüz Akşama kadar olur herhalde bendede
    googlede sapıttımı ne benimki işlemde ama ödeme yok her halde pazartesi yaparlar
  • 29-08-2008, 14:31:20
    impossible03 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    müjde :d ödeme işlemde
    yuppiii heyoo p.tesi elimizde.