• 29-08-2008, 14:33:52
    şimdi resim çektim sizler için bugün belki ödemeyide alırız

  • 29-08-2008, 14:35:43
    odeme islemde pazartesiye artik hesaplari yapalim
  • 29-08-2008, 14:36:22
    cumartesi gelmez mi :S
  • 29-08-2008, 14:38:08
    saat 3.30 dan sonra gelmez eft kapanıyor 1 saatimiz var
  • 29-08-2008, 14:39:48
    sonunda bende ödeme işlemde yazdı cuma 14:30 acaba cumartesiye alabilir miyiz?
  • 29-08-2008, 14:43:00
    Helesi bende de ödeme işlemde
  • 29-08-2008, 14:44:45
    Aradım bankayı belki alırız paramızı diye bekleyen eft yokmuş daha paraları yatırmamış gugil
  • 29-08-2008, 14:46:22
    offff keşke eft ile alabilseydim :s şimdi işim yok çek bekliom lanet olsun ya:/
  • 29-08-2008, 14:46:39
    nihayet bendede ödeme işlemde