• 01-09-2008, 00:05:21
    İş Bankası oldukça geç geliyor.
  • 01-09-2008, 00:07:22
    yapı kredi öğleden sonra saat (14:00'dan sonra) hesaba geçiriyor... en azından 2 yıldır benim öyle
  • 01-09-2008, 00:10:19
    Üyeliği durduruldu
    gelsin gelsin çok ihtiyacım var beklemekten sıkıldım artık
    Ağustos 2008
    29 Ağu Ödeme işlemde -105,65 $
  • 01-09-2008, 00:30:44
    Üyeliği durduruldu
    KompLo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ziraat normalde çok geç kalmaz. Öğleden önce hesaplarda oluyor çoğu zaman. 9/10/11

    Tam hatırlamıyorum ama son iki ödemeden birinde öğleden sonraya kalmıştı sanırım. Onun dışında sorun yok
    tşk
  • 01-09-2008, 01:32:17
    Nurcity adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    paralarin gec yatma sebebi amerikada bilmem ne bayrami varmis ( orda sık sık bayram oluyor saten ) bende fena dalgalandim fakat beklemekden carem yoktu akbank 10 gibi hesapda olur tahminim
    Labor day varçç işçi bayramı :/
  • 01-09-2008, 06:47:50
    saat 10.00 gibi paralar bankalara düsmeye baslar..sonunda bekledigimiz an geldiArti arkadaslar onumuzdeki ay bu ödeme konusu 20 sinden sonra acilirsa fena olmicak sanki..Onlarca sayfa yazi okuyoruz gereksiz yere.Lütfen biraz hassas olalim
  • 01-09-2008, 06:51:27
    Üyeliği durduruldu
    Kumarhanelerde hep kasa kazanır denir ya, internette böyle birşey. İnternetten gelen para yine internete gidiyor(domain,hosting,adsl vs...). Gelen parada öyle olacak gibi.
    Herkese iyi kazançlar.
  • 01-09-2008, 08:22:38
    Üyeliği durduruldu
    ahhh garanti ahh ne acaip güzel bi bankasın.
    iş bankası yavaş, ziraat bankası en yavaş.
  • 01-09-2008, 08:33:30
    Üyeliği durduruldu
    gencay99 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ahhh garanti ahh ne acaip güzel bi bankasın.
    iş bankası yavaş, ziraat bankası en yavaş.
    Hayrola para mı yattı hocam?