saat 10.00 gibi paralar bankalara düsmeye baslar..sonunda bekledigimiz an geldiArti arkadaslar onumuzdeki ay bu ödeme konusu 20 sinden sonra acilirsa fena olmicak sanki..Onlarca sayfa yazi okuyoruz gereksiz yere.Lütfen biraz hassas olalim