• 01-09-2008, 11:13:51
    Vakıfbank para geldi.
  • 01-09-2008, 11:15:03
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Asya finans hesapta : )
  • 01-09-2008, 11:16:37
    AKBANK Geldi....
  • 01-09-2008, 11:17:17
    Yok yok.. Bu Akbank'ta bir durum var. Her ay 8.30-9.00 aşmazdı
    Yılmadık.. Bekliyoruz..
  • 01-09-2008, 11:18:30
    Üyeliği durduruldu
    command adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    AKBANK Geldi....
    benimki hala gelmedi malesef, hangi şube
  • 01-09-2008, 11:19:25
    doctoralone adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benimki hala gelmedi malesef, hangi şube
    bahçelievler/İST
  • 01-09-2008, 11:19:25
    Akbank 11:16 Hesapta Alamayan Arkadaşlar Biraz Sabır Gerekiyomuş Herekese iyi Çalışmalar
  • 01-09-2008, 11:20:59
    Üyeliği durduruldu
    command adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bahçelievler/İST
    benimki ankara carrefoursa şubesi
    ne vardı o hesabı verecek
  • 01-09-2008, 11:23:12
    Ziraat yatan var mı? Sabah 9.30 gibi yoktu hesapta.