• 01-09-2008, 12:52:17
    Davay davay 🌹
    Z.K.U.D adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu mesajdan sonraki surat ifadelerim şu şekildeydi:



    heheheh

    aceleye gerek yok ödeme işlemde er geç y-a-t-a-c-a-k
  • 01-09-2008, 12:53:52
    iş bank yattı
  • 01-09-2008, 12:55:34
    Davay davay 🌹
    Baron hangi banka
  • 01-09-2008, 12:56:46
    Üyeliği durduruldu
    ALTIN_NESiL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Baron hangi banka
    ziraat değil emin ol
  • 01-09-2008, 13:07:29
    Üyeliği durduruldu
    BaRoN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iş bank yattı
    bende hala tık yok
  • 01-09-2008, 13:14:58
    Yapı kredi gelmedi daha akşamı bekliyorlar heralde
  • 01-09-2008, 13:26:01
    kadıköy garanti yatırmış ilk ödememi aldım hadi hayırlısı
  • 01-09-2008, 13:28:24
    Üyeliği durduruldu
    fireelf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kadıköy garanti yatırmış ilk ödememi aldım hadi hayırlısı
    hayırlı olsun güle güle harca bide bizimki yatsaydı
  • 01-09-2008, 13:30:33
    yapı kredi şimdi yattı