• 01-09-2008, 13:57:02
    bende de hala bişi yok arkadaşlar gelecek elbet iş bankasıda gelen olursa yazarsa sevinirim
  • 01-09-2008, 13:58:19
    1.18 alınmış kur
    hayırlı harcamalar herkese.
  • 01-09-2008, 13:58:53
    Üyeliği durduruldu
    İş daha yatmadı , beklyrm.
  • 01-09-2008, 13:59:51
    Davay davay 🌹
    Ziraat hala bir hareket yok kimsede...
  • 01-09-2008, 13:59:56
    Üyeliği durduruldu
    bendede iş bankası daha yatmadı
  • 01-09-2008, 14:01:27
    İşbankası genellikle EFT'leri iş çıkışı işleme sokuyor. İstisnalar da olabiliyor ama genelde durum bu arkadaşlar.
  • 01-09-2008, 14:02:36
    Davay davay 🌹
    eğer banlandığım hesabımdan para alırsam 4 adet islami domain hediye edecem sıfır domain
  • 01-09-2008, 14:06:06
    benimde işbankası henüz yatmadı...
  • 01-09-2008, 14:06:16
    bidaha işbankasıyla çalışmıycam görsünler

    artık garantibank calıosacam

    illa arıycan eft nin geçmesi için