• 29-08-2008, 22:04:00
    okokok adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    29 Ağu Ödeme işlemde
    Aynen bende gördüm şimdi "ödeme işlemde" pazartesi alırız artık oh be hele şükür..
  • 29-08-2008, 22:11:08
    evet ödeme işlemde hayırlı olsun şükür sonunda pazarteside alsak bari
  • 29-08-2008, 22:19:09
    BaRoN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet ödeme işlemde hayırlı olsun şükür sonunda pazarteside alsak bari
    Eylül 1 Paralar Hesapta
  • 29-08-2008, 23:34:19
    Ödeme işlemde yazısını benden başka göremeyen varmı :S
  • 29-08-2008, 23:35:38
    evet ödemeler işlemde. ama bize pazartesi gelecek ne yazıkki. Sağolasun bankalarımız çok aktif çalışıyor bu konuda.
  • 30-08-2008, 00:09:44
    kuleli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet ödemeler işlemde. ama bize pazartesi gelecek ne yazıkki. Sağolasun bankalarımız çok aktif çalışıyor bu konuda.
    Eftler bankada kendi şubeniz tarafından onaylanıyor.Banka kapalıyken nasıl onaylanmasını bekliyorsunuz ? Aslında müşteri temsilcileri bunu yapabilirler yada işlemler otomatiğe bağlanabilir tüm bilgiler doğru ise direk hesaba geçme gibi ama eftler onaylanıyor bu yüzden birşey demeye hakkımız yok gibi
  • 30-08-2008, 00:12:26
    müşteri hizmetlerini arasam geçer mi?
  • 30-08-2008, 00:19:02
    Ödeme işlemde diyor Ödeme Yapıldı demiyor. Bankada degil para pazartesi geçecek.
  • 30-08-2008, 01:22:18
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    para bankada değilse yani pazartesi geçecekse, pazartesi onların labor day ' i..yani tatil..o zaman salı mı geçecek ?