aslında paramız gelecekti. Ödeme işlemde yazısı saat 14:00 da geldi. Yani bu demek oluyorki Türk bankalarına para ulaştı. Ama bizim bankalar ödemiyor. neyse artık bugünde geçti pazartesiyi beklicez