FiRTiNa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Size Bisey Sormak İstiyorum biLen Varsa Beni AydinLatirsa Sevinirim..Gecen Ay(Temmuz) Kazanc 90 $ di ..Bu Ay(Agustos) ise 160 $Agustosun 15'i olmadan da banka bilgileri vs.. herseyi hallettim bu ayin 15inden once yani.. Benim Hasapda Ödeme i$Lemde Diye Yazmiyor Yoksa Benmi goremıyorum Her Yere bakdim yokBen Ödemeyi Agustos Ödemesinde mi aLicam Yoksa Eylül'demi.. Bu Konu Hakkinda bi biLgi verirseniz sevinirim.. saygilar..
Temmuz sonunda hesaptaki paranın 100 dolar üstünde olması gerekiyordu. Eylül sonunda ödeme alabilirsin.